2 reacties op “Oh my God, I won a Award !!!

    • Ten eerste, dank je wel, dat is erg lief van je,

      Eerlijk gezegd heb ik het bericht wat ik kreeg ook een stuk of 5 keer moeten lezen voordat ik het begreep. Ik dacht zelf dat mijn engels wat beter was, maar dat viel best tegen. Na lang stoeien ben ik eruit, het is een soort kettingbrief.

      Als je zo een award krijgt, vind iemand je leuk genoeg en vindt daarom dat jij meer bezoekers verdiend. Dit krijg je alleen als je minder dan 200 bezoekers hebt.

      De gene die mij een award geeft, heeft zelf ook een award ontvangen van een ander.

      De blogjes onderaan die krijgen weer een award van mij. En zo krijgen al die mensen met een award meer bezoekers, snap je het nog?

      Ik heb dit bericht op wordpress gekregen maar daar kon ik niet vinden hoeveel bezoekers iedereen had. Anders had ik mijn eigen volgers, zoals jij er wel opgezet? Want hoeveel followers heb jij? Anders zet ik je er ook bij, en krijg je dus ook een award. Je moet dan zelf weer mensen zoeken die jij leuk genoeg vindt voor een award en die minder dan 200 followers hebben.

      Groetjes Zimonias

Geef een reactie

